Last week

Hade en awesome vecka förra veckan. Stavanger levererar fortfarande och kommer förhoppningsvis att fortsätta med det. 2/4 nattvakter idag, händer ingenting här och jag pysslar lite här i lobbyn och ser på Doctor Who. Jag har sett snart 6 säsonger på lite mer än en månad och nu börjar det bli riktigt spännande! Rekommenderar starkt att se den serien! 

Har börjat sakna alla fina där hemma i Sverige, och vill snart komma och hälsa på. Men måste tänka lite på ekonomin också, kostar ju en del att åka fram och tillbaka hela tiden. Jag har en dubbelsäng och en uppblåsbar madrass, även en bäddsoffa, så det är bara att komma hit och hälsa på också! (!!!!!!!!!!!!!) 

Ska hem direkt efter jobbet idag och sova, gå upp tidigt och vända tillbaka dygnet. Som det är nu har jag svårt att somna när jag kommit hem och sen när jag väl har somnat så sover jag till sju på kvällen. Jag missar ju hela dagen. Jag får helt enkelt vara lite trött imorgon på jobbet så jag kan sova när jag kommer hem, men det klarar jag lätt! Så efter sömnen blir det iväg till tatueringsstudion och vara sällskap åt Sondre när jag tatuerar sig. Sleeve han håller på med är ju bara för snygg! Kommer bli helt super när den är klar! 


No no.. Back to work, hörs imorgon!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stalker

Jeg kan være med til jææævle :)

Svar: Klart du ska! :)
jockeahlen

2014-03-26 @ 08:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback