2:a av 8

Sitter nu på min andra nattvakt av totalt åtta..det ska bli så skönt sen att få vara ledig i nästan en vecka! Hotellet är fullt men alla gäster är så fina och har redan gått och lagt sig så nu händer det inte mycket! 

Livet rullar på i sin vanliga ordning och jag mår riktigt bra. Riktigt riktigt bra! 
Jag har tak över huvudet, ett eget rum, fina vänner och något stort på gång! I'm so happy right now! 

Satt idag och kosade mig med finaste Sophia på Waynes, smuttade på kaffe och snackade. Mest satt vi väl med mobilerna, men ibland kan det vara skönt att bara vara med någon, även fast man inte pratar så mycket. 

Well, nattevakten fortsätter och förhoppningsvis somnar jag som en ihjälklubbad lama när jag har tagit en bergsklättring upp för västra sidan av Stavanger. Där ligger nämligen huset vårt. Ha det bra så hörs vi!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback