Hemma i Stavanger

Nu har jag kommit hem till Stavanger igen. Var en aning nervös när jag skulle flyga i vad som kändes som världens minsta propellerflygplan. Allt gick bra och det var den lugnaste landning jag har varit med om.
Som tur var så kom Ullis och Alex och mötte mig vid flygbussen och hjälpte mig att släpa hem allt. Hade ju liiite packning. Resväska, gitarrcase, handbagage och taxfreepåse. Kände mig som en riktig packåsna när jag hade hämtat allt från väskbandet. 

Nu ligger jag här och kollar på serier och utforskar youtube i ett försök att hålla mig vaken för att vända dygnet rätt för nattjobb. Imorgon kl 23 går jag på mitt pass igen, som jag har väntat! Det kändes inte så jättebra att bli sjukskriven det första jag blev på nya jobbet, men vad ska man göra? Jag har i alla fall längtat tillbaka och det tar jag som något positivt!


Hittade precis det här klippet, väldigt roligt, sött och proffsigt! Tänk om man kunde dansa som de här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback