Våren kommer tidigt i Stavanger!

Idag vaknade jag kl 6 och var klarvaken. Inte så konstigt, somnade med datorn i knät vid sju igår kväll. Ställde mig och gjorde mozarellafyllda köttbullar sådär halv sju på morgonen, supergott blev det! 

Hamnade på jobbet i fyra timmar och pratade med chefen och Mira och fick i mig lite lunch också, mysigt med stort M!


Gick hem till Emilie och hämtade Lobo och var ut på en promenad med honom, gick lite vilse men hittade tillbaka. Stavanger är inte särskilt logiskt att hitta i måste jag säga. Det går upp och ned, hit och dit och vägar som tar slut på konstiga ställen. Som tur är så börjar jag hitta nu! 
Det var riktigt skönt med en promenad idag, det blåste inte så mycket, var sol och 8 grader varmt. Det ska bli samma väder nästan hela veckan, vååååår!

Var ner i byn och tog en kaffe med bästa Sophia och snackade skit på bøker og børst (Böcker och sprit, kul namn!). Riktigt mysigt café med massor av böcker och spel som man kan låna.
Sen blev det hem och somna lite på soffan igen och nu sitter jag på jobbet och gosar mig med musik och ser inte tillstymmelsen av någon gäst. Underhåll mig någon?

Hur som helst så är allt bra och jag hoppas det är bra med er också!

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback