Jag är ju rolig..

Eller? Jag har inte skrivit på ett tag. Jag har haft fullt upp med livet helt enkelt. Jobba 8-17, förbereda vernissage, träffa människor, träna inför musikteater, träffa personer man tycker om, ha vernissage, ha musikteater, fika.. U name it!

Just nu händer det rätt så mycket i mitt liv. Massor av roligheter. Jag har ett jobb, jag har slutat röka (okej, några dagar.. men men, det gills nu eftesom jag har skrivit det här!), fått nya vänner, har kvar "gamla" underbara vänner, har fullt upp hela tiden men har massa roligt. Ja jag kan gör en låååång lång lista, men det känns lite tråkigt.


Idag hade vi vår föreställning, musikteatern "Lämnar dig aldrig". Det blev succe! Stående ovationer där applåderna aldrig tog slut! Jag var faktiskt lite nervös innan, men på ett bra sätt. Jag trodde DOCK..;).. att jag skulle blanda ihop och glömma all text. Jag var ju berättaren så jag hade ganska mycket text jag skulle kunna utantill. Men allt klaffade och när Agnes tog de sista tonerna så satt publiken helt stilla och tysta. Jag tror inte de förstod att det var slut, de ville ju höra mer såklart! Sen satte vi nog rekord i att plocka ihop scenen och det bar av in mot stan för en "efter föreställningen-fika". Mysigt!




Såhär kunde det se ut bakom kulisserna, här ligger jag bakom "trappan" och gömmer mig, ganska skönt att bara ligga där och inte behöva göra något på ett bra tag. Fast det var ju inte så jättebekvämt med stengolv.. jag får ta med en madrass om det blir fler gånger ;) Haha jag ser helt mobbad ut på bilden, men det bjuder jag på. 


Nu är det faktiskt sovdags, annars orkar jag inte med morgondagen! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

1. Ni var jätteduktiga hihi :D 2. Slutat röka?! Goo dig 3. Eran fotoutställning är jättefiin!

2012-05-07 @ 13:33:18
URL: http://bjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback