In i dimman

Det kan ju tolkas på olika sätt...
Efter en någorlunda blöt kväll hemma hos Emelie och på stan åkte jag med bussen hem, glad och trött. 20-årskalas är nice! Speciellt när man sjunger Queen på singstar och för en gångs skull blir slagen i en låt! Inte ofta det händer ;)

Ut mot Hille blev det riktigt dimmigt så allt var vitt när jag gick hem från bussen. Imorse hade allt satt sig på träden så det gnistrade ordentligt när solen lyste på. Mysigt! Men jag vill fortfarande ha sommar! Värme tack!

Träffade min Mupp idag som var på snabbesök i stan. Träffade Äckel-Ullis som ska flytta till Äckel-Stavanger och överge mig för norrlänningarna. Om tre veckor åker hon, buhu! Det kommer bli tomt, men jag är superglad för din skull!

Var på Mysgudstjänst i Hille, drack kaffe, åkte till triangeln med rödhåriga Sara och köpte BautaApelsiner! Jag har aldrig sett större apelsiner tror jag. Haha! Skönt med en liten pratstund. 

Ligger i sängen nu och funderar på att ta en promenad, härligt att gå lite i vinterkalla natten. Det finns ju fina stjärnor att kolla på i alla fall.
Ett ganska uppstakat inlägg, men men.. bättre än inget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback