Konfirmanderna

Jag ska träffa konfirmanderna nu. Det har varit juluppehåll och innan dess så hann jag inte träffa dem. Men nu har jag tid till det! Det ska bli kul! Och idag ska bästaste Malin prata om jämlikhet och människovärde, att alla är lika värda. Precis det som "Älska mig" handlade om. Så vi har pratat ihop oss och tycker att vi ska visa den på lägret sen. Kommer bli succe och det är bra för dom. Dom går ju i högstadiet och jag kommer ihåg hur det var då.. 

Hoppas att de har det bättre på milbo än det var när jag gick där. Stökigaste skolan i kommun säkert!

Kommentarer
Postat av: malin

rätt ok för att inte vara förberedd ;)

berättade för wille om att gud skulle vara mongo, han skrattade och sa "ja men det visste jag ju redan" ;D :P

2012-01-25 @ 22:52:54
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback