Äventyr i skog

Idag gick jag och Emelie ut på en långpromenad i sådär 2 timmar. Rakt in i storskogen. Vi gick, gick och gick. Till slut stannade vi vid ett vindskydd och drack varm choklad och åt upp de sista lussebullarna som jag hittade i frysen. Mysigt! Sen gick vi ännu mer och ännu längre. Sen när vi kom hem så slängde jag mig i soffan i fem minuter. Dagens bästa fem minuter tror jag. 

Det blev bara fem minuter för sen körde det igång igen. Jag åkte in till stan och åt med Malin och Wille. Idag var wille riktigt rolig, han är för söt han! 
Idag har jag också ätit årets första semla, tjock som man är. Men det var riktigt riktigt gott! För gott! Efter allmänt flumm och semlor så var det dags för årsmöte med SKU Hille. Det känns riktigt skönt och roligt att vi är igång nu. Det ska hända grejer och vi kommer ha riktigt kul!
Så med lite spaghettiben och en härligt glad känsla så kan gårdagen ta sig därbak och jag får mysa en stund i sängen med musik och ett block. Writing time!


Ser fram emot morgondagen med lunch på stan och bio på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback