Tjuvstart av BigBrother!

Tjuvstartat med BigBrother redan! Sitter och kollar på fyra av deltagarna som är instängda i Loftet ovanpå huset. Haha, de är lite...speciella. Och jag har BB 24/7, kunde inte låta bli att fixa det. Mohaha! Nu ska här nördas! Fick ett bra erbjudande så jag slog till!

Nu är jag hemma igen i alla fall. Har inte kunnat blogga nu eftersom jag har varit i Rättvik och inte haft någon mottagning. Och WIFI:en på hotellet var lite väl segt.. haha.
Vi åkte upp i fredags, 8 st blev vi, i en stor buss alldeles för oss själva. Det såg lite roligt ut när vi satt så utspridda i bussen också:




Usch och bläää vad irriterande! De sitter och äter på BB nu, smaskar som bara den! Jag har hörlurar på mig och hör varje smack, haha!


Åter till Rättvik:





Men shieeet? Hur kan man smacka så mycket när man äter? WAAAH


Här satt jag, Malin och Klara tidigare idag och skrev lite texter till en låt till musikalen vi ska sätta upp i vår, nice nice! Utsikt över Siljan är bra inspiration!


Sitter och taggar inför premiären av BB nu och sen blir det sängen tidigt. Jag har varit ganska krasslig nu i helgen och imorgon är det jobb, så sömnen behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback