My wierd dream!

Jag drömde en riktigt konstig dröm inatt. 

Jag och Ullis var någonstans i vad jag tror var Dalarna, men vi var vid havet. Vi åkte runt i en rostig vit skåpbil och letade efter något stort hål som fanns på kartan. Sen träffade vi en tjej med kolsvart hår som följde med oss och satt i Ullis knä i bilen. Vi hittade aldrig det vi letade efter så vi åkte tillbaks till dit vi bodde. Det var något slags hotell som såg ut som flygplatsen i Luleå, Kallax.
Sen åkte vi hem till Gävle och stannade utanför Ullis hus och parkerade konsigt. Sen upptäckte jag att en lastbil hade parkerat bakom oss så vi inte kunde backa ut, då blev jag sur. Ullis blev arg på mig för att jag blev sur på hennes granne och tog fram en fickkniv som hon högg mig i armen med. Hon lät kniven sitta kvar och den stack ut precis under axeln. Det gjorde inte ont, men jag blev arg och drog ut kniven och högg tillbaka men tog ut kniven för att hon inte skulle göra samma sak igen. Ullis sprang iväg längs vägen och skrek. Jag skrek tillbaka och sen gick jag hem.

Justja, innan allt det här så var Jag, Ullis, Gabbe, Carro och Carro på krogen. En krog där de sålde massor av piercingar. Så jag och Ullis åkte till Dalarna, eller var det nu var, onyktra. Jag körde.. haha! Bra där ;)


Kan ju säga att det snurrade lite i huvet när jag vaknade. Fattade inte riktigt vad som hade hänt ;)

Kommentarer
Postat av: Ullis the best

hahaha, men de där var ingen dröm? Allt de där hände ju i natt :O

2012-02-22 @ 12:45:40
Postat av: Jocke

Haha kan du bevisa det Ullis? ;)

2012-02-22 @ 23:14:55
URL: http://jockeahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback