Sällan

jag säger att jag ska börja skriva, så gör jag inte det.
Senaste nytt är i alla fall att jag har börjat plugga. Går en ettårig kurs som heter "avancerad GIS-användare". Ska sitta och arbeta med kartor, ni vet eniro, hitta.se mm. Får se om det leder till något jobb. Man kan ju alltid hoppas!
Har ni kollat på true talent på tv3? Om inte, kolla på söndag och rösta på Sara Kreft, en superbra sångerska och hon är min "rockmamma". Sorry mamma, men du är min mamma, utan rock. Sara är min extramamma på läger mm ;)
Rösta mins 600 ggr, hon är värd att gå vidare, lyssna bara på rösten så får ni se!
Sitter och bloggar nu från Carros dator, en MacBook Air, ruskigt avundsjuk. Själv köpte jag en ny dator i måndags till pluggandet. En Acer, lite B ;)
Nej, nu ska jag dricka lite vin med Carro och sen blir det InterPool resten av kvällen! Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,



Mitt namn är nimo och fundera på att läsa avancerad GIS-användare. Ser att du har läst denna kurs, hur gick det sen? Fick du något jobb efter studierna?

2011-12-04 @ 01:35:23
Postat av: Anonym

Oj läser nu att du fortfarande studera, hur går det då? Trivs du?

2011-12-04 @ 01:36:36
Postat av: Jocke

Sv: Jag kom in på en annan utbildning, så jag var tvungen att sluta, men det jag hann göra var roligt! :)

2011-12-04 @ 21:51:42
URL: http://jockeahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback