Klar för idag

Skönt att sluta skolan tidigt. Jag läser på folkuniversitetet nu, en GIS-utbildning (Geografical information systems, "google maps" "eniro" mm.). Jag kan lugnt konstatera att det var skönt med sovmorgon i morse! Kom hem runt tolv inatt, så skönt att få sova. Jag och Gabbe var och fikade med två ur vår nya klass, Jakob och André. Sen när Mingel&Bar stängde vid tio så gick vi och spelade biljard och drack en öl på InterPool. Kul hade jag i alla fall, även om jag är riktigt kass på biljard. Jag hade ner vita bollen mer än någon annan av bollarna.. bra där!


Har suttit på en tretimmars föreläsning idag, var både intressant och tråkigt. Vissa delar hade kunnat gå lite fortare, men samtidigt så kommer jag komma ihåg allt istället. Det är ju bra iofs.

Jaha, vad ska jag hitta på nu då? Har absolut ingen aning. Med tanke på att jag inte har fått hem kursböckerna så kan jag inte börja med uppgiften än. Men läraren sa att det inte var så svårt att jobba ikapp det så jag får väl kolla lite i programmet bara. 

Haha, jag kom på att föreläsaren ser ut som om han är Jesus. Tänk om det är han, han kanske har levt i 2011 år och står och undervisar i GIS på folkuniversitetet i Gävle. Haha jag måste nästan kolla om han har ärr i händerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback