Isolated

I won't sleep tonight
I won't sleep tonight
Here we go again



Jaha, vad ska jag göra med alla de här tankarna då? Slänga dem i sjön? Haha om det ändå vore så lätt.. Men jag tror att jag vaknar imorgon och att det är bättre. Jag ska ju trots allt iväg imorgon med konfirmanderna och vara borta hela helgen. Lite "isolera sig från omvärlden"-terapi är alltid bra! Måste se till att ta med mig en film så att jag kan göra min filmljudsanalys. Får se hur det kommer att gå med konfirmander springandes omkring vid småtimmarna. Men jag ska nog få pli på dom, jag kan berätta spökhistorier så att de inte vågar vara uppe och springa på nätterna. Eller så kan jag... hmm, jag kommer faktiskt inte på något just nu. 

Imorgon på bussen så ska vi faddrar planera ett ledarspex, vi kommer säkert på något bra! Hoppas konfingarna har roligt åt oss när vi skämmer ut oss! En helg till bredden fylld av roliga saker, slå det ni!

Hjälp mig, tiden rinner iväg! Sängen kallar!

"Jocke, kom hit och sooooooooov!"

Kanske lika bra att göra som den säger, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback