Helgens tokerier!


Lite yr efter min och Malins spontana idé att rulla ner för en backe..











Nostalgi från JCS




Tydligen något som är roligt, minns inte vad. Tror det var när Klara hängde ut genom fönstret med peruken! 




Jag har alltid varit den som har tyckt att jag har varit grymt ful. Jag har peppat mig själv, har ändrat på mig. Tro det eller ej, men jag kan faktiskt se mig själv i spegeln och tycka att jag ser bra ut. Nej, att jag är snygg till och med! Allt ont för något gott med sig. Ex omni malo aliquid bon

Läs Malins inälgg om helgen, beskriver det riktigt bra!


Goodnight, sweetheart, well, it's time to go
Do Do Dodo Do

Kommentarer
Postat av: malin

haha, det tog aslång tid innan jag fattade att du menade "inlägg" och inte "inälg(g)". hmmm.. inälg? är det en inlagd älg eller? :O ja jag är tröttt



btw så är du skitsnygg. om jag hade varit kille hade jag velat se ut som du :D haha

2011-10-26 @ 12:15:58
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/
Postat av: Profeten Klara

asså du ser ut som Jesus när du har långt hår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-16 @ 12:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback