Första snön!

Jag och mamma var och kollade på en lägenhet i Falun idag. Den var jättefin, det tyckte tre stycket till, hoppas det inte blir så mycket budgivning!

I alla fall, jag övningskörde hem och innan och efter storvik blixtrade det till ordentligt! Två riktigt stora blixtar, hela himlen lystes upp!

När vi började närma oss Gävle började det regna, sen när vi åkte under E4an på r80 blev vägen vit. Jag han fundera på varför de hade saltat vägen så mycket nu, innan jag förstod att det var snö. Det var som en gräns, från blöt väg till snö, det var en linje där. Mamma fick lite halvpanik tror jag. "Bromsa inte! Gasa inte!" haha ;)
Så första snön kom alltså 11 oktober i år.

DH på tv nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback