Back in Falun!

This is the place to be!
Jag, Johanna och Andreas sitter och ljudlägger film, en skräckfilm. Haha vi har fått en såg att låta som en dörr som öppnas. Bra där! Man måste vara kreativ om det ska bli ett bra resultat.

Just nu sitter jag på golvet och är avundsjuk på Andreas som har två riktigt fina gitarrer, en förstärkare, ljudkort, mikrofon, en IBook och en IMac! Vill ha! Jag förstår inte hur alla har råd? Det kostar ju multum!
Jag får vänta med det tills jag blir en internationell och rik kändis! Hur jag nu ska bli det? Jag får komma på något bra att bli känd för.. Kanske slå Kalle Zerpes rekord i mariekexvändningar eller?

Fortsätter med ljudläggningen!

Haha, Ullis provar kläder!


Kommentarer
Postat av: mamman

Han kanske har SPAAARAT ihop pengar :)

SPARA= när man lägger pengar på hög och inte låter dom rinna igenom fingrarna :)

2011-11-01 @ 11:10:50
Postat av: Jocke

Bla bla bla ;)

2011-11-01 @ 15:50:34
URL: http://jockeahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback