Well hello!

Ja goddag, eller kväll. Oavsett vad det är så hoppas jag att du har/har haft en bra dag! Det har jag i alla fall haft!
Jag och min partner in crime Malin, som hon så fint kallar det, har skrivit in oss på AF.. Anonyma Fikare. Vi kände att vi liksom hade samma problem jag och Malin och att vi behövde dela det med andra. Så nu är vi inskrivna och väntar på en varsin sponsor! Dock så är det tråkigare att vara där än att vara på sjukhus, och då är man ändå på AF av en bättre anledning. Hoppas sponsoren har massor av pengar som vi kan få! Så kan vi åka utomlands och smygfika på något nice hotell! ;)

Nej lite skämt åsido!

Jag har inte skrivit på nårga dagarn nu. Jag har varit i Rättvik och jobbat tillsammans med M#1, Klara! Vi har diskat hela helgen och haft riktigt roligt faktiskt! Bland annat frukost här:



Kvällspromenad här:



Och här:




Även ett extreeeeeeemt jobbigt träningspass här:




Klara hittade även en snygg bok!







Och vi hann käka god frukost!





Supersnygga var vi också ;)





Jag diggar verkligen strykjärnet där på sista bilden.. ;)
Nu är det dags för mig att sova. Upp med tuppen imorgon för jobb i Stockholm! Auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: malin

finingar, har saknat er massa!

kanske första och sista gången man ser båda er i förkläden på samma gång, men ni passar i dem!

2011-11-21 @ 22:40:36
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com
Postat av: Klara the Yodie

M#1 ???????????? fattar inte

Och sen så måste jag bara säga att fan va ful jag är, okej bilden i förkläden. Kill me. :D:D:D:D:D:D

2011-11-22 @ 14:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback