Snigel forever!

Ja juste! Snigel forever! Eller Forever snigel, välj själv. 

Jag och Jenny hade en givande konversation härom natten. Jenny skrev egentligen Singel Forever.. men jag läste SNigel Forever. Sen dess har det varit många slemmiga sniglar på tal. Haha, det är riktigt roligt! Speciellt när man är riktigt trött! Det är jag nu! Följde med Pappa och jobbade idag i Stockholm, eller ja, i solna. Precis bredvid nya Swedbank Arena. Där kan man snacka om stort! 
Vi var i heltågsverkstaden och drog ventilation. Där stod de där nya tågen som redan är ett år försenade. SJ 3000 heter dom väl?  De var i alla fall riktigt snygga innuti!! Jag klättrade upp på en trappa och tjuvkikade. Första klass är riktigt häftigt! Och bistron, där vill jag handla! Borde ha hoppat in och provsuttit ett säte!
Nu ligger jag i sängen, halvt slut som människa och seg efter en dusch. Duschade av mig alla små glasfiberstickor som jag hade överallt. Det glittrade i luften när jag ruskade om håret. Kliade jätteskönt på armarna och huvudet.. ;) Men nu är de borta i alla fall!

Sovdags nu. Vila upp sig inför imorgon! Sånglektion med EdelWeiss ;) Och städning av rum. Sen utgång med Jenny, som tycker att jag ska skriva att hon är bäst, här på min blogg. Men jag vill ju inte ljuga riktigt.. så du får vara second best, efter mig då. För jag är ju ond rakt igenom.. ;)

Aja, godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback