Out-walk

Eller utgång kanske låter bättre.. haha. Dålig humor såhär mot kvällningen, eller alltid. Får skjuts in till stan snart, blir en kväll på stan! Kan behövas! Men jag måste ta det ganska lugnt eftersom jag ska köra till Rättvik imorgon! Nu måste jag komma ihåg det också!

Har haft en mycket givande sånglektion idag med Ellen och Klara! Jag har fått många tips och nyklar så nu ska jag träna skiten ur mig med saker, är riktigt taggad! Ge gärnet Jocke! Tänk att så lite kan påverka så mycket, minsta spänning och man klarar mindre. Och jag som spänner mig mest hela tiden.. Men jag tränar på att sluta med det ;)

Jaa... kläder måste man ju ha.. kan inte gå på krogen med mjukisbyxor.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback