Tydligen inte sjuk

Ja proverna visade på att jag inte hade halsfluss, konstigt eftersom sjuksköterskan tyckte att det såg ut som det, igen. Svullen och inflammerad. Jag har ju börjat hosta nu, men jag fick ingen hostmedicin, hon tyckte att honungsvatten var bättre tydligen.. Inget penicillin heller. Jag kommer nog att dö efter Torsdag när det är slut på penicillin. Hostar halft ihjäl mig och mår allmänt dåligt, men jag är frisk.. ;)

Sitter hemma hos Nattis nu och jobbar med PA:t, tycker att det börjar gå riktigt bra. Imorgon försöker vi att vara klara, så nu jobbar vi fram till big-brother, sen jobbar vi ännu mer imorgon.

Ser fram emot imorgon när det är JCS träning igen, ska bli roligt :)

Skriver mer när jag kommer hem, har ju även lovat lite bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback