Överraskning á la Jocke

Idag har jag till och med överraskat mig själv. Jag visste inte att man kunde vara på flummhumör så länge som jag var det idag! Jag hade en lång konversation om min nyupptäckta "kaffekoma" och även om tyngdkraften. Det spårade ut där ett tag eftersom båda var riktigt trötta!

Sen var det tur att överraska någon annan. Efter lite ärenden på stan så köpte jag tre semlor och åkte hem till Mormor och Morfar. Mormor fyllde år igår, så jag grattade henne idag. Jag kommer antagligen inte vara med på "Kalaset" eftersom jag är borta över helgen. Det var jättemysigt, kaffe, semlor och en trevlig pratstund med två kloka och erfarna människor. Det är alltid lika härligt hemma hos Mormor och Morfar. Jag ska börja hälsa på oftare!
Morfar tyckte att jag kunde komma med semlor en gång i veckan, men det blir lite svårt eftersom det inte görs semlor året runt. Jag får baka helt enkelt, det var enda lösningen :)
Mormor och Morfar, ni är dom bästa! När jag gick hem idag så log jag för mig själv och var varm enda in i själen!

Nu går ögonen i kors, dags att sova! Imorgon är det tidig morgon, måste ju hinna sjunga upp innan solot på turismmässan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback