Dag 8: Minne från resa

Jag har gjort så många resor dom senaste åren så det är svårt att komma ihåg alla. Om jag tänker efter så kommer jag nog ihåg dom.

Kefalonia hösten 08
Taizé sommrarna 08-10
Göteborg våren 10 och sommaren 10
Piteå våren 10
Åre sommaren 10
Wien sommaren 10

Kommande resor:
Taizé 11-? (får se om jag stannar kvar eller hur jag gör)
Indien 11 (Jag och Gabbe ska kanske åka dit över jul, får se om det blir av)

Minnen var det ja. Vilka ska jag välja? Det finns så många roliga och härliga minnen, finns många på kort. *letar på facebook*

Nu gick det bra för mig.. hittade massor av bilder, men dom sparades i något konstigt format så jag kan inte lägga upp dom här.. Fixar det sen när jag kommer hem eftersom jag har originalen hemma :)


Kommentarer
Postat av: mamman

Vemdalen då????

2011-01-21 @ 16:25:11
Postat av: Mallanmamma

Var också i Taizé i somras. När var du där?

2011-01-30 @ 19:53:45
URL: http://www.mallanmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback