Kaos ute och inne

Det snöar och snöar ocn snöar.. Sen snöar det lite till. Jag trodde att det skulle sluta någon gång, men tydligen inte. På ett sätt är det roligt med mycket snö, men inte när bussarna kommer försent och man måste skotta på morgonen för att ta sig från gården. Men, bor man i Sverige så gör man. Jag och Simon diskuterade om att när vi blir gamla så vill båda flytta till varmare breddgrader. Förstå vad skönt när man är pensionär och kan lapa i solen i ett varmt land. Fast det är ett kvar tag.
På mitt rum var det också kaos tills för en halvtimme sen. Nu är det städat och bra! Det kommer ju gäster på Söndag och dom har säkert inte sett ett stökigt rum förut, så de kanske får en chock och svimmar eller något. Jag bespar dem det. Istället har jag nu i två timmar städat, annars blir det inte några presenter imorgon (Mamma).
Ska iväg och jobba om tre timmar. Hoppas att det inte är så mycket folk på stan så att vi kan sluta tidigare, för det börjar bli riktigt kallt ute!
Förlåt Malin, men jag var tvungen! :)

Kommentarer
Postat av: malin

jag är ju bara för charmig! ^^

2011-02-11 @ 18:55:12
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/
Postat av: malin

Jesken undrar förresten om bilderna på när hon och jag låg i lådan, togs de med din kamera? (:

2011-02-12 @ 11:24:13
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback