Bakis

Ont i huvudet, trött i kroppen. Det känns som att jag är bakis. Men det kan jag omöjligt vara, om det inte var så att de hade sprit i latten jag drack igår på Waynes. Men det låter lite orimligt. Nej, det var så att min älskade bror fick för sig att snarka igår, så jag kunde inte somna. Det slutade med att jag letade fram ett par öronproppar och somnade till slut. Det märks att jag inte har sovit så mycket inatt, men det hade inte Emelie heller, så vi kan ju sova bredvid varandra i klassrummet. Vi har CAD nu, "Computer-aided design". Det går ut på att göra 3d-modeller i något program. Det är lätt den roligaste lektionen på hela veckan även fast den är tre timmar lång. Förra veckan kändes det som 45 min, så när lektionen var slut så undrade man vart tiden tog vägen. Kanske skulle ta och jobba lite nu istället, även fast jag är klar med uppgiften, så kan jag ödsla tid på något annat sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback