Knäppisen Ullis

Haha, Ullis ville att jag skulle anmäla henne till en tävling på Rix Fm där hon kunde vinna en privat konsert med Eric Saade. Sagt och gjort så knåpade jag ihop en motivering:

Min vän är ett otroligt stort Eric Saade fan! Hon är också en av de knäppaste jag vet, på ett bra sätt. Hon har en affisch bredvid sängen från en av hans spelningar och hon blev överlycklig när jag sprang på honom på stan i stockholm och fixade så hon fick ta ett kort med honom. Jag ringde henne och hon släppte allt hon höll i händerna för att springa ut på drottninggatan. Visst är det lite fjortisvarning, men jag kanske glömde nämna att hon är 19 år, haha!

Haha, nu får vi bara vänta och se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Knäppisen Ullis

Alla får vara med och rösta på mig :D så RÖSTA RÖSTA RÖSTA :D

2011-12-13 @ 23:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback