Ett inlägg tillägnat

ULLIS!

Eftersom Ullis jobbar nattish så tänkte jag skriva till henne, eftersom jag vet hur tråkigt det kan vara att jobba själv. Men jag vet inte om hon får läsa, så isf får hon läsa imorgon :)

Jaja, Jag och Ullis har känt varandra sen vi gick på dagis, vi var kanske 2 år? Eller? Sedan dess har vi inte bråkat en enda gång tills för två veckor sedan, och det gick över på några timmar. Haha! 
När Jag och Ullis gick på dagis tillsammans så sa Ullis att vi skulle gifta oss när vi blev stora. Jaadu Ullis.. jag tror inte det blir så va? ;) 

Jag förstår inte hur vi står ut med varandra egentligen.. Vi är lika dryga båda två, men jag tror inte att vi stör oss så mycket på varandra. Jag menar, efter dagis, låg, mellan och högstadie tillsammans så borde man ju tröttna, men inte då. Och tur är det! För Ullis finns alltid där för en! Oavsett om det är i glädje, sorg eller ilska. Tack för det! :D

Så tänkte jag bjuda på någon bra bild på den här Ullis, så alla vet vem det är ;)

Här står hon med sin älskade Saade, ojoj! Och hon borde tacka mig för att hon träffade honom! ;)



Kommentarer
Postat av: Ullis the best!

Tack Jocke du ska veta att du är en av de bästa kompisarna jag någonsin har haft och kommer att ha! Dig kommer jag inte släppa taget om i första hand!

Du har gjort så mkt för mig speciellt den bästa händelsen i mitt liv( träffa min blivande man Eric Saade!)

Du ska veta att jag älskar dig för den du är mot mig och alla andra fortsätt va så!



MVH



Ullis the best jao!

2011-12-22 @ 00:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback