It takes a fool to remain sane!

Hej jag heter Jocke, jag är glad. Idag träffade jag The Ark! Vi pratade ett tag och dom kom ihåg mig från när jag åkte skidor med dom i Vemdalen för ungefär 7 år sedan. Riktigt roligt! Martin frågade mig och jag hade varit i Taizé, han såg mitt halsband. Haha, nu låter jag som värsta fanset (stavning?). Men jag och Simone stod och pratade med dom ett tag och tog bilder med dom. Jag var även så snäll att jag bad dom skriva deras autografer till Elaine, hon som är ett av deras största fan! Vi pratade även om JCS, Ola tyckte det var roligt att jag var med och önskade mig lycka till :)

BILDBEVIS
Nu ser jag ut som hejkomochhjälpmig, men det bjuder jag på.

Jag, Simone, Greta och Elaine hade köpt biljetter till konserten som var ikväll. Vi kom till Maxim vid halv sju, konserten började nio. Folk hade köat sen sju på morgonen, men vi hamnade först i kön ändå, för alla andra köade på fel ställe. Vi var så smarta så vi ställde oss vid rätt dörr! Längst fram hamnade vi, riktigt roligt!
Deras liveframträdanden är ju magiska på något sätt! Man blir enormt peppad och indragen i musiken! De bjuder på sig själva och musiken och texterna är ju helt grymma! (googla texterna och läs igenom dom, tankeställare x5)

Jag hade skrivit en lapp också där jag bjöd in dom till JCS (det är Ola som har gjort den svenska översättningen på JCS), både till föreställningarna och till efterfesten. Om vi har tur så dyker dom upp, men man ska aldrig hoppas för mycket. (önskar man något tillräckligt mycket så kanske det fungerar, det skulle trots allt vara väldigt häftigt och dom är riktigt trevliga!) Jag slängde upp den på scenen innan slutsången och när de var påväg ut så fick jag ropa på Jepson och han hittade lappen och tog den, så nu har dom förhoppningsvis läst den!

Jag fick skjuts hem av Elaine efter ett besök på Max för hamburgerkäk. På vägen hem lät vi radion vara av. Inget kunde ändå vara bättre än det vi redan hade hört!



Kommentarer
Postat av: radical

haha låter som världens bästa:)är ett stort fan men inget äkta angelhead:)du vet väl hemsidan?www.thearkworld.com :)super alla ska in där fattar bara inte forumet riktigt:(:)

2011-04-08 @ 17:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback