Provvecka och sjuk!

Inte kul! Idag hade jag mitt första prov på provveckan, sista provet i Matte D. Vad händer under provet, jo jag blir sjuk. Fick ont i huvudet helt plötsligt som bara blev värre och värre. Tillslut kunde jag inte läsa för att det gjorde så ont och jag blev jättevarm och mådde illa. Så jag fick avbryta och mamma kom och hämtade mig.
Sen så kanske ni inte vill veta men aja, jag spydde x antal gånger.. Inte kul! Så imorgon blir det inget konstruktionsprov heller.

Usch, jag har fortfarande ont i huvet, funderar på att gå och dö..
Egentligen får jag inte sitta vid datorn nu men passade på att blogga när jag kollade mail.

Hoppas det gick bra på provet för alla andra och lycka till imorgon!

Kommentarer
Postat av: malin

uscha! krya på dig!

2010-10-14 @ 12:49:20
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/
Postat av: Lina

Krya på dig!

2010-10-14 @ 21:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback