Hemma igen

Äntligen hemma! Visst är det roligt att vara borta, men det är skönt att komma hem!
Har inte sovit speciellt mycket i helgen , gått till sängs tidigast 4 varje natt, som tur var så hade jag sovmorgon idag! Men roligt har jag haft! Men det blev inga bilder med min kamera, ska försöka fjäska lite för Ullis så kanske jag kan få bilder av henne :)

Jag har sjungit på invigningen av bocken idag, riktigt roligt var det! Det var hur mycket folk som helst! Från scen på söder till rådhuset var det proppfullt! Det roliga var att jag inte ens var nervös, fast tv var där och filma och allt, kanske är för trött ;)

Jaha, vad ska jag nu hitta på? Borde packa upp, men jag orkar inte. Ska dricka glögg med familjen kom jag på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback