Sista jobbdagen!

Är det bra att man försover sig sista dagen man ska jobba? Jag fattar inte riktigt hur det gick till, men jag måste ha stängt av larmet på mobilen i sömnen när det ringde. Hur det än gick till så vaknade jag inte. Så ungefär en timme efter att jag skulle ha varit vaken ringde mammas kompis Agneta och väckte mig. Hon undrade var mamma var, så tur var det, annars hade jag inte vaknat! Men det gick bra ändå, de på jobbet blev mest oroliga att det hade hänt något.

Det kändes lite tråkigt att säga hejdå till alla idag när jag gick hem, men jag lovade att hälsa på någon gång och baka en ny sockerkaka :)

Efter jobbet kom Elaine och hämtade mig i bilen, hon fick körkort igår, GRATTIS!!
Vi åkte och hämtade Bella och Fredrik och begav oss till Victoriabadet i Trödjegropen. Jag badade bara fötterna, men det var varmt i vattnet, ångrade att jag inte tog med badkläder. Sen skulle Elaine hem och äta sin hemgjorda potatisgratäng, så hon skjutsade hem oss för att avnjuta sin delikatess.

Nu måste jag springa iväg till bussen, jag ska hem till Lina för hon har fyllt år, sen åker vi till Berggrenska gården för att fira henne, det ska bli kul!

Hoppas att du får en lika trevlig kväll som jag, för min ska bli superbra! :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Silva frågade efter "luggen" i lördags :) Hon funderade varför du inte va där.

2010-07-13 @ 14:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback