Hemma!

Nu är jag hemma! Eller jag kom egentligen hem inatt runt 23, men jag har inte haft tid att skriva förens nu.

Taizé var underbart! Taizé var varmt! Taizé var blött! Taizé var kallt! Men för det mesta var allt bra! Vi hade många dagar med sol, men också några med riktiga hällregn och åska med dunderskurar! På nätterna var det ganska kallt, det regnade in i tältet också, men det gick finemang ;)

Jag träffade jättemånga härlig människor, de flesta som jag åkte med, men även några tyskar och engelsmän. Jag tror nästan att jag åker dit ett år efter gymnasiet, det skulle vara riktigt kul att jobba som volontär där!

Bilder kommer lite senare, är fortfarande lite trött efter bussresan på 36 timmar + att bilderna är osorterade!

Nu ska jag chilla lite med kompisarna, ha det bra så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback