Imorgon börjar det..

Imorgon börjar skolan igen, jag vill inte! :(

Det enda bra med det är att man får träffa alla igen och får lite rutin, men att börja plugga igen känns inte så skönt!

Igår åkte jag, Frida och Elin in till stan och fikade. Jag och Elin kom en aning senare, för vår buss hade gått sönder, så vi stod ute och frös ihjäl när vi väntade på den. Andra gången det är problem med trafiken på två dagar. Men om man tar trean varje dag så är man van. Antingen så är den sen, eller så kommer den inte alls.

Idag var jag och bowlade med robin, jag vann! Haha :)
Han hade staket, men jag vann ändå :)

Nu ska jag poppa popcorn och kolla på film, så blir det en tidig kväll, man måste ju gå upp klockan sju imorgon. Hua, hämska tanke!

Ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback