Helt slut!

Kan ni tänka er mig, Matilda och Frida ligga på golvet, dela två madrasser och vara vaken hela natten och som tror att allt som låter är ett spöke? Då kan ni tänka er hur synd det var om Emelie som fick sova i samma rum! Fast hon fick sova i sängen, så hon kan få tåla det ;) Vi lyssnade på allt, jag tillkallade andarna (vilket bara fungerade en gång), vi berättade spökhistorier och såg mystiska fläckar i taket. Elaines rum är hemsökt!! Hahaha!

Men vi hade kul när vi började sjunga "Se dessa stackars arma barn som inga kläder har..." mitt i natten för att vi var rädda, och när jag skrämde frida så hon skrattade av rädsla, haha!

Innan det så hade vi kollat på Film med "dom andra", okej, det lät som några andar, men det var faktiskt Elaine och Ahlbom. Och åt kinamat (Under levande ljus, som vi inte ville ha! haha!) Men det var en riktigt mysig kväll, ända ute på Iggön, det får vi göra om i sommar när man kan bada! :D

Och vi måste åka ÄNDA ut till Hedesunda någon gång och våldsgästa Lina och Elin, haha, det skulle vara roligt :)



Just nu håller jag på och fixar med akvariumet, åkte in med Mamma och köpte massa grus och nya växter, så nu ni, det kommer bildbevis sen! :D

Nu ska jag försöka bli klar så jag får äta och sova! Är som rubriken lyder helt slut efter nattens strapatser!


Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag var verkligen hur trött som helst under natten när ni skulle göra allt annat än att sova, haha;) jag håller med att vi måste åka till Hedesunda och våldgästa Lina och Elin!;D

2010-01-04 @ 16:27:04
URL: http://itsemelie.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag vet inte om ni är tillräckligt tuffa och starka för att åka "ÄNDA" ut till Hedesunda. Ni måste förbereda er, för när vi väl kommer dit så vill ni aldrig tillbaka. Speciellt Frida skulle jag tro. ;) hahah!

2010-01-04 @ 19:32:15
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Lina (lite ändringar i kommentaren så att inget blir missuppfattat ;) )

Jag vet inte om ni är tillräckligt tuffa och starka för att åka "ÄNDA" ut till Hedesunda. Ni måste förbereda er, för när vi väl kommer dit så vill ni aldrig åka tillbaka hem. Speciellt Frida skulle jag tro. ;) hahah!

2010-01-04 @ 19:35:09
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Jocke

Haha, ja vi måste åka ut dit, men jag tror jag klarar att slita mig därifrån Lina ;)

2010-01-09 @ 14:47:10
URL: http://jockeahlen.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, jag tkr vi kör expedition hedesunda. Vem klarar längst?! Så börja fundera på en personlig sak kära gävlebor ;)

2010-01-10 @ 23:10:38
URL: http://elinsoofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback