Waynes

Nu har jag suttit på waynes i ungefär tre timmar. Det skedde massor med flummigheter. Jag fick en tavla i huvudet, Frida geggade med sin kaffe och lilla Frida sitter på en pedistal.

Förklaring: Tavlan som hängde på väggen bakom mig lossnade när jag kom åt den. Linan den hängde i måste ha varit väldigt svag. Den gick av på mitten och tavlan hamnade i huvet på mig. Så kollade alla på oss där vi satt och asgarvade och varken Frida, Greta eller Matilda hjälpte mig först. Sen hjälpte Greta mig i alla fall! :)

Frida hade väldigt tråkigt med sin latte mocca och tyckte det sista var äckligt, så hon började hälla i massor med socker och blandade till en chokladboll. Det blev väldigt kladdigt och jag upptäckte nu att jag hade en torkad chokladbit på tröjan, haha, hoppas ingen såg den på bussen.

Greta gjorde en lermodell av Frida innan vi gick till waynes, med hår och allt. Sen så tänkte vi att eftersom tavlan hade ramlat ner så kunde vi skänka lilla Frida till dom på Waynes som en offergåva, så vi satte upp henne på en liten pedistal som man ska ha ljus på egentligen och skrev en lapp. På lappen stod det: Detta är Frida. Hon ges till er som kompensation för den fallna tavlan. Vi lovar att vi inte ska välta väggen nästa gån vi kommer. Ta väl hand om Frida.
Vi skrev också väldigt fula namnteckningar under, det var skitkul då, men kanske inte lika kul nu, men om man läser det ser det nog kul ut när det lilla huvudet sitter där ;)

Nu är familjen Jones här. Så vi har ätit kinamat, väldigt gott! :) Nu kollas det på Let's Dance, men jag ska ta en promenad med hundarna. Sen kanske jag ska träffa Gabbe och Carro :)

Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback