Datorproblem

Det går fortfarande inte att logga in på skoldatorn! Hur ska jag kunna skriva historiearbetet utan en fungerande dator med word?! Jag kan inte skriva det för hand, för det skulle vara läsbart i sånt fall. Får se hur det löser sig, kanske blir till att låna dator på biblioteket imorgon.

Jag som skulle vara en flitig bloggare idag och ta med mig kameran, det gjorde jag också, men inte minneskortet, för det satt i datorn. Så idag blev det inga bilder, men det kommer!

Nej nu ska jag faktiskt gå till sängs om jag ska orka pallra mig till skolan imorgon, men jag har sovmorgon till 10.05, så jag överlever nog :)

Sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: Pamela

Sv: Tackar tackar! :D



Oho, så du har också en blogg. Roligt roligt! :D

2010-02-01 @ 23:27:11
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback