Dag 3: Om min bästa vän

Min bästa vän heter Gabriella. Vi har känt varandra sen vi var 6 år, Gabbe bodde på Sörby först, sen flyttade hon till Hillsjöstrand och började på Milbo. Jag är nog den som känner henne bäst och hon känner mig bäst. Just nu är vi lite osams, men vi är så pass bra kompisar att vi blir sams igen.
Vi brukar ofta höra att vi är som ett gift gammalt par. Vi tjafsar jämt! Men oftast är det inget allvarligt.
Vi är med varandra nästan varje dag, känns lite tråkigt när man inte träffas. Men ibland kan det vara skönt med en paus.

Men vi har jämt roligt när vi umgås, vi är ganska galna båda två, så det kan bli väldigt flummigt!

Som här, när vi var i Wien i somras och gick vilse. Gabbe snodde min kamera medans jag försökte hitta på kartan över tusentals gator.. ;)



Ja, vad skulle vi hitta på utan varandra? Inte så mycket tror jag. Ska träffa henne ikväll och prata lite, vi är som sagt lite osams, men det är vell en fis i rymden egentligen, varför vara sur?


Kommentarer
Postat av: malin

vilken oerhört charmig bild ^^

2010-12-08 @ 22:03:11
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/
Postat av: Nathalie

Fan vilken härlig inställning Jocke!

2010-12-08 @ 22:04:16
Postat av: gabriella

haha gullunge! :D

2010-12-09 @ 13:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback