Dag 2: Om mina föräldrar

Idag ska jag berätta lite om mina föräldrar. Pappa heter Peter, lustigt nog rimmar det. Han är 45+ och har ett eget företag. Han är Hillebo och har nästan alltid varit det. Hans mamma och pappa bor också i Hille.
Mamma Tina är 25, det är i alla fall vad hon säger ;) Hon är också en riktig Hillebo och har bott här sedan hon var 1 år. Mormor och Morfar bor också i Hille, i samma hus som när mamma var liten.

Min mamma och pappa kan vara ganska dryga ibland, knäppa, tokiga, men det är nog alla föräldrar. Dom stöttar mig alltid (nästan) och finns alltid i närheten. Dom klarar man sig inte utan. Fast ibland kan pappa vara lite väl tjurig och ibland kan mamma vara lite för orolig över allt och inget, men jag tycker om dom ändå :)

Mamma och Pappa har varit tillsammans i över 26 år, det är bra gjort! Sen skaffade dom mig och lillebror på 90-talet, då började det gå utför ;)

Ja, det var lite kort om dom, bättre föräldrar kan man inte hitta :)

Kommentarer
Postat av: malin

26år är verkligen bra gjort, speciellt om din mamma bara är 25... snacka om barnaäktenskap ^^

2010-12-03 @ 18:28:52
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/
Postat av: mamman

Tack gubben. Vad glad jag blir :D Älskar dig!!!!! (fast jag är ju bara 23)

2010-12-05 @ 13:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback