Yes!

Jag hittade inte mitt busskort, så jag fick köpa ett nytt av skolan. Som tur var så kostade det inte mer än 100 kr, jag trodde att jag skulle vara tvungen att betala runt 300.

Idag hade vi invigning i SSUs nya valcenter, vår lokal har blivit nyrustad med nya möbler och inredning. Det var trevligt och vi har fått en ny medlem också :)

Idag fick jag även hämta den nya skoldatorn, visst, själva datorn är bra, men inlogget.. Jag kan inte ens installera spotify!! USCH! Men någon som går TEit kanske kan fixa det? ;)

Och veckans tema är.... *trumvirvel*







                                       "En utsatt grupp i Gävle"





Jag har inte riktigt bestämt mig än vilken grupp (alltså folkgrupp) det ska handla om än, jag måste få göra lite research först.
Det var min kära vän Malin som tipsade mig, som även blir länkad för resten av veckan :) Ni kan även nu skicka in idéer till nästa vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback