Usch

Blä, så var det med det

Filmen var i alla fall riktigt bra, men min hjärna blev helt vänd. Filmen var inte krånglig att förstå, men man blev ganska omtumlad. Inception heter den, filmen. Den handlar om drömmar, och drömmar i drömmar. Sen om drömmar i drömmar i drömmar. Till slut fick man tänka hela tiden på var alla var och allt blev kaos i slutet. Sen blev jag väldigt irriterad på slutet, dumma regissör! Hur kan man avsluta filmen så? Hela biosalongen suckade. Men det var samtidigt ett bra slut, öppet, för vidare tankar.

Nej nu ska jag sluta svamla och få lite sömn istället.

Tack för en bra kväll, den behövdes!

Kommentarer
Postat av: nina

Hej, jag har en frågestund på min blogg nu och jag vill ha många frågor att svara på :D

Är det någonting du vill veta om mig, så är det bara fråga på. Jag svarar på ALLA frågor :)

/ninalöfgren

2010-08-15 @ 11:55:11
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback