Långfredag

Pust! Äntligen har jag lagt mig ner i sängen, har haft ganska mycket att göra idag och igår. Har varit fadder på konfirmationslägret som vi har nu i helgen, efter det så sov vi faddrar igår i kyrkan efter att vi kollar på "passion of the christ". Den var ganska bra, har inte sett den förut, men den var lite rå, det började krypa i kroppen ibland. Att sova i kyrkan var roligt, det var mysigt. Var inte ett dugg rädd faktiskt, fast jag hade en läskig Jesus hängandes på väggen övanför mig. Jag och gabbe var lite bråkiga tyckte Ewa, gabbe har en dubbelmadrass, så hon och Ewa delade på den. Jag och gabbe låg och skrattade tyst, men Ewa fick byta säng med mig, för hon guppade upp och ner när gabbe skrattade, haha :) Idag har jag städat, nu ser man golvet i mitt rum!! Fast så illa var det inte, men det ser bättre ut :) Usch, imorgon ska jag upp vid nio, så nu måste jag sova, ha det bra ! :)

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej, allt bra med dig idag? :D

2010-04-03 @ 12:57:44
URL: http://rajjarn.blogg.se/
Postat av: bettinaQ

Kul blogg du hadde! :D

2010-04-03 @ 15:15:06
URL: http://bettinaQ.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback