Här blåser man bort!

Jag är fortfarande kvar i Vemdalen, det är väldigt blandat väder här. Solen tittar fram ibland och det blåser som bara den! Jag och brorsan åkte upp i sittliften, sen åkte vi ner till stugan igen, det var ingen idé att åka, man hade stannat i backen av vinden.

Haha jag såg på Facebook att min klasskompis Gustav är fast i Barcelona. Det är flygförbud pga. vulkanutbrottet på Island och all aska som sprids därifrån. Men han kan inte åka tåg hem heller, för det är strejk, oj, jag höll på att avlida när jag såg det. Gustav är en sån person som det inte ska hända för, han blir ganska grinig! Men jag tror han tar det lugnt, ingen idé att bråka med den franska polisen ;)

Var på Afterski nyss igen. Det var samma band som igår, dom spelade en massa rocklåtar som man inte har hört så mycket av, eller jag som inte är så rockintresserad (Finns många bra låtar, men äringet fan) kände inte igen alla. Dom skulle dit imorgon också, så jag får se om jag går. "Vi3" hette bandet förresten.

Nu ska vi över till Anna och Thomas, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback