Gratisbio.se

Jag vet att jag har tjatat lite om det, men prova gratisbio.se Det funkar, jag får min biljett snart :)

Om ni klickar på bilden här nere så kommer ni kunna registrera er, och då får ni 75 startpoäng istället för 50. Och jag tjänar 5 poäng på att ni har gått med. Så både du och jag blir vinnare på det, det är vell bra? :)

Och det enda man behöver göra för att få sina biljette rär att besöka hemsidor och uttnytja erbjudsanden, gratis och sånt som kostar. Men man kan få en biobiljett helt gratis utan att behöva betala något, bara lite tid som man använder till att besöka hemsidor.



Och om ni inte tror på att det funkar, så kan ni kolla på deras hemsida, där finns massor med bilder på personer som har fått sina biobiljetter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback