Trött

Nu ligger jag i sängen igen, trött som bara den. Jag har vänt på dygnet, och håller på att vända tillbaka det, eller inte. Idag vaknade jag ungefär kl 12, dagen före det vaknade jag 13.00! Men nu måste jag vända tillbaks dygnet igen, för jag kan ju inte gå runt som en zombie.

Idag skulle jag möta Melinda på stan, vi skulle fika, roligt! :) Så kom jag ner till stan lite för tidigt, men Bella och Elaine var på stan. Men tji fick jag, då kunde jag inte träffa dom, för en grej. Sen fick jag reda på att det hade hänt någon olycka i stallet, så Melinda skulle komma en timme senare. Så vad skulle jag hitta på i en timme? Jag ringde till Björn, då var han reda på väg ner till stan. Så då mötte jag honom, och vi blev dissade och undvikna av två otrevliga personer ;).

Sen kom Melinda ner, det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Melinda och Björn aggade lite mot varandra och var allmänt dryga mot varandra. Och inge fika blev det heller för Melinda hade ätit. Så vi tillbringade en timme på Mc donalds där dom satt och kollade på mig när jag åt, haha!

Imorrn vet jag inte vad jag ska göra, ska fixa en header till Carro, sen vet jag inte. Om ni vill så kan ni ju höra av er!

Nu ska jag fortsätta läsa i min bok.

God natt!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback