Julklappar till mamma?

Mina föräldrar är ju lite som dom är. Mamma höll på med julskinkan och städade, då kommer pappa hem från jobbet och säger att hon ska följa med honom, för han ska köpa en julklapp till henne. Så hon släppte allt och följde med. Efter två timmar så kommer dom hem med två nya fotöljer. Okej? tänkte jag. Pappa skulle köpa ett skåp till stugan till mamma i julklapp, så de åkte till Jysk, men de kom hem med två fotöljer, hur lyckas de?
Ja så nu är det full rulle nere i vardagsrummet, så jag gick upp på mitt rum. Tänk vilka föräldrar man kan ha.

Jag skulle ha åkt till Elaine idag, men hon hade glömt bort att fråga, så hennes pappa tyckte inte att det var okej, såhär dan före dopparedan. Men that's life som jag brukar säga, jag får åka dit någon annan gång istället.

Just det! Jag åkte aldrig till Ulrika. Hon hade skickat sms till mig, FAST jag sa åt henne att ringa hem, så runt halv 11 så såg jag ett sms där det stog att jag kunde komma hem till henne vid halv åtta med en film. Jag såg det Liiiite försent bara. Men det kanske blir någon fler gång.

Undrar vad jag hittar på idag.

Adios

Kommentarer
Postat av: Elaine

Haha.. Jag hade inte glömt fråga, hade frågat men fick aldrig nå svar:P (du vet hur dom är) se så frågade jag igen men då sa pappa det där... Jag ville ju att du skulle komma! Men du vet hur det ligger till..:P

2008-12-24 @ 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback