Förlåt

Förlåt att jag inte uppdaterade er igår, kom hem 11 och var trött.

Jag var med Björn igår. vi åt på Max (trevligt) och sen åkte vi hem till honom och kollade på "Walk the line". En riktigt bra film om Johnny Cash (tror det stavas så). Blev goda chips också (Dill & Gräslök) mums! Sen fick vi glass av Björns plast/plus/extrapappa. Undrar vad man ska säga egentligen.

Idag var jag och Elaine på bio, Twilight. Den var faktiskt bra med tanke på att den måste konkurera mot en väldigt bra bok. det enda jag störde mig på var att de glömde viktiga detaljer, men sen är det nog svårt att få med allt från en 400 sidor lång bok till en 2 timmars film. Det var trevligt i alla fall. Före det var vi på stan, åt på Subway och fikade på Java. Det får vi göra om!

Nu går ögonen i kors. På tal om ögon, jag skulle beställa färgade linser, men mamma stoppade mig. Jag vill ju prova att ha bruna ögon. (snyft)

Nä, nu ska jag snart gå till sängs.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback