Mot nya äventyr!

Det har hänt en hel del grejer sedan jag var här inne och skrev sist. 
Vi skaffade hund, en liten staffordshire bull terrier som heter Dexter, massor av trevliga sammankomster och vi har gjort slut.
Ja, vi är inte tillsammans längre och jag flyttade till en ny lägenhet i söndags. Det var dags för ett nytt kapitel i mitt liv, dags att gå vidare med livet och öppna nya dörrar helt enkelt. 

Jag har flyttat in hos en svensk tjej som är supermysig och trevlig, bor nu ca 20 minuters promenad från jobbet vilket är bra. Lite vardagsmotion mår jag bara bra av! Första natten skulle jag sova på en uppblåsbar madrass, det gick ju sådär när jag vaknade på golvet tidigt på morgonen. Andra natten sov jag utan madrass, på två täcken.. fick nog efter det och drog till IKEA igår och köpte mig en säng som kom idag. Har nog aldrig köpt något så dyrt, men tyckte faktiskt att jag kunde unna mig en riktigt bra säng. Råkade köpa ett dubbeltäcke också, något jag alltid  velat ha. OOOOPS, men det är det skönaste täcket jag någonsin haft, och sömn är faktiskt en viktig grej har jag lärt mig.

Så livet går vidare mot nya äventyr, mot nya människor och fokus på saker som får mig att må bra. Allt går bra tillslut och jag har det prima! Jag är kär i Stavanger, och jag tror nog att Stavanger kanske har en liten hemlig crusch på mig också. 

Woop woop, över och ut, tills vi hörs igen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback