Trött söndag!

Det hände sig att jag var ut i Lördags och träffade Sondres vänner ute på byn. Det blev efterfest hemma hos Isabell och Jeanette till halv 8 på morgonen. Lite lagomt trött var jag när jag vaknade hemma hos Sondre på söndagskvällen, och skulle iväg på bowling... Men det gick ju det också efter lite kaffe, cola och vatten! Sen blev jag med Isabell och Jeanette hem igen men denna gången utan alkohol (Tacka gud för det!). Jeanette gick och la sig medan jag och Isabell satt uppe och såg på the Notebook, första gången jag såg den, riktigt bra! 

Sen satt vi uppe till 8 och pratade om massor med läskiga, roliga och härliga saker, många skratt blev det! Supermhysigt! Vi lyckades även bli lite smått övertrötta och ställa oss framför photobooth och knäppte både kort och filmade. Filmerna är hemlighetsstämpade men några foton kan jag bjuda på!




Nu är snart första nattvakten för den här veckan slut, bara tre kvar sen! Komsi komsi Janne och byt av mig nuuu, jag vill sovaaaaaa! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback