Kära Morfar

I måndags morse somnade Morfar in på sjukhuset i Gävle. Mamma berättade att det gick väldigt lugnt till. Sjukhuset ringde mamma runt 4 på morgonen. Hon och mormor åkte upp på en gång. Han hade sovit i över ett dygn tror jag och var inte kontaktbar. Ändå började han andas lugnt när Mormor och Mamma tog tag i varsin hand på honom. Efter några minuter slutade han att andas. 

När mamma ringde på morgonen så förstod jag precis vad som hade hänt. Jag blev så klart veldigt ledsen, men ändå så kände jag att det var väldigt skönt för Morfar att han fick somna in så lugnt och fint. Jag hann träffa honom en sista gång i början av Maj och han visste att jag älskar honom. Mamma hälsade också från mig och min lillebror när hon var uppe innan han blev okontaktbar. 
 
Jag är helt övertygad om att han har det mycket bättre där han är nu. Vi ses en annan gång Morfar, jag är väldigt tacksam över att du har funnits i mitt liv! 
 
Sov gott nu älskade Morfar! <3

Kommentarer
Postat av: Mamman

❤️

2014-06-26 @ 06:58:22
Postat av: Gabriella

❤️❤️❤️

2014-06-26 @ 13:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback