Ny lägenhet

Nu har vi flyttat in i den nya lägenheten! Jag trivs som fisken i vattnet, och det gör silverfiskarna som jag hittade i badrummet nu också, men de ska få flytta ut snart. 

Vi har hunnit packa upp det mesta nu efter ett dygn här. Det finns så mycket plats här! 120 kvm, 7 rum och utan grannar. Till det priset vi har fått, mitt i Stavanger så kan ingen av oss klaga! Helt otroligt!
 
Jag är ledig fram till på måndag, Sondre också, så vi hinner verkligen göra det till vårt hem tillsammans med Siri. Väldigt kul! Nya soffan kommer på fredag och jag har packat in kläderna i supersize-garderoben. Har de veldig flott!

Hoppas ni har det lika bra, ha det så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback