TGIF

Snart när alla påbörjar sin sista arbetsdag för veckan, då tar jag helg! Kl 07.00 beger jag mig hemåt och ska krypa ner på min tillfälliga sovplats, en soffa. Det ska bli så skönt att sova! 

På eftermiddagen händer det spännande saker. Jag och Fredrika ska sätta oss på Bøker Og Børst, ett café fyllt med böcker och sällskapsspel. Vi har bestämt oss för att försöka hitta en lägenhet som vi båda kan flytta in i. Hennes roomies ska flytta hem till Sverige och jag kan inte bo på en soffa resten av livet. Tror nog att vi hittar något vi kan flytta in i, och bättre tjej att dela lägenhet med får man nog leta länge efter! Jag har känt henne i lite drygt en månad, men vi kommer jättebra överens och hon är nog lika galen som jag, om inte lite galnare! 
 
Mot kvällen blir det fest!! Aino fyller år och vi ska fira henne med ett riktigt partaj! Ser fram emot denna helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback